בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

שלמו, או שתישפטו: כך מתבצע תשלום הכופר למס הכנסה

רוצים לשמוע עוד?

הדר
Office building

אנשים שביצעו עבירות העלמת מיסים, מסתכנים בפתיחת הליך פלילי מצד רשויות המס כנגדם הכולל קבלת כתב אישום וענישה מחמירה מאוד. מעבר לקנסות הגבוהים, העבירות יכולות לגרור מאסר ממושך בפועל, דבר שעלול להביא לידי ירידת האדם מנכסיו או לסגירת העסק שלו.

כדי לאפשר למרות הכול לאזרחים לחזור למוטב, מציעה רשות המיסים מעין "מסלול מהיר" הכולל תשלום כופר – המרת האישום הפלילי בתשלום בגובה שתקבע ועדת הכופר שדנה בתיקו של החייב.

אפשרות נוספת המוצעת בשנת 2018 היא מסלול של "גילוי מרצון". גם בשיטה זו מגיע הנישום ומתוודה על העבירה ובתנאי שמסר את כל הנתונים הוא יכול לקבל פטור מהליכים פליליים , תוך תשלום מס.

פשעתם בתום לב? או שהיקף העבירה קטן יחסית ? כנראה שיוותרו לכם

המערכת מבחינה בין עבירות בתום לב לבין כאלו שבוצעו בזדון. בעוד שאזרחים שנקבע כי ביצעו עבירת מס בתום לב עתידים לקבל הקלה משמעותית בעונש ואינם זקוקים להליך כופר מס הכנסה רואה באשמים ה"אמיתיים" כמסוכנים ומאיים בענישה מחמירה מאוד. על כן חשוב להתייעץ עם רואה החשבון שלכם, שיתלווה אליכם לכל שלב בתהליך ויוכל לשמש כגורם מתווך או מייעץ עבורכם.

לפני שתחליט, דנה ועדת תשלום כופר מס הכנסה במצבו האישי של החייב, נסיבות העלמת המס, חומרת העבירה, עברו בענייני המיסוי ועוד ורק לאחר מכן מבצעת החלטה בנוגע להסדר תנאי הכופר. לאחר תשלום הכופר לא יחולו עוד הליכים משפטיים על החייב. אך יחד עם זאת, מחויבת רשות המיסים על פי חוק לפרסם כל החלטה של ועדת הכופר באתר שלה, כולל שמות החשודים.
למשרד בן שמואל נסיון של עשרות שנים בתחום הכופר והליך גילוי מרצון. בראש המשרד עומד מר בן שמואל יוסף מי ששימש במשך 36 שנה בתפקידים שונים ברשויות המס כולל פקיד שומה חקירות תל אביב והמרכז!

לייעוץ מקצועי לחצו כאן

רוצים להסדיר את ענייני המיסים שלכם? החלטתם לעשות קצת סדר בבלאגן בכל הקשור לתשלומים שאתם חייבים ומחפשים כתובת מקצועית ומנוסה שתוכל לסייע לכם בעניין? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה והמקום שיעזור לכם "לחזור למוטב". לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד, התקשרו לטלפון: 03-5611891

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.