test

מימון עסקים

איך לבצע נכון מימון לעסקים קטנים?

מימון עסקים: מימון לעסקים קטנים ובינוניים הוא קריטי לצמיחה. כיום, תנאי הריבית במשק מהווים הזדמנות מצוינת לגיוס אשראי לעסקים.

רוצים לשמוע עוד?

test
מימון לעסקים

כדי לצמוח, עסק זקוק למימון לעסקים. כיום, תנאי הריבית הנמוכים במשק מהווים הזדמנות מצוינת לגיוס אשראי לעסקים. עסקים רבים נתקלים ב "חומה אטומה" בבואם לקבל אשראי מהבנקים מולם הם עובדים בשגרה. היום, יותר מתמיד המדינה והבנקים מעניקים לך הלוואות לעסקים קטנים ומימון לעסקים בתנאים מועדפים, לרוב ללא בטחונות כלל ובריביות נמוכות (לדוגמא – הקרן בערבות מדינה מעניקה 90% מהסכום).

מימון עסקי חיוני לכל ארגון המבקש להתחיל, לצמוח או להרחיב את פעילותו. בין אם מדובר בעסק קטן, סטארטאפ או חברה מבוססת, גישה לכספים נחוצה מסיבות שונות כמו רכישת ציוד, העסקת עובדים והשקעה במאמצי שיווק. במאמר זה נדון מדוע עסק זקוק למימון ועל היתרונות של עבודה עם בן שמואל כדי לקבלו.

מומחי סקטור המימון יפעלו לגיוס אשראי בתנאים הטובים ביותר לעסק שלך בין היתר מהמקורות הבאים:

  • קרנות בערבות מדינה
  • קרנות פילנטרופיות (כדוגמת קרן קורת, הסוכנות היהודית)
  • קרן לאומי לעסקים קטנים ובינוניים*
  • בנקים
  • חברות ביטוח

מדוע יש צורך בביצוע מימון עסקים?

פתיחת עסק: בעת פתיחת עסק, יש לקחת בחשבון הוצאות רבות כגון שכר דירה, ציוד, אספקה, מלאי ועלויות שיווק. הלוואה לעסק יכולה לספק את ההון הדרוש לכיסוי ההוצאות הללו ולהוציא את העסק לדרך.

התרחבות: ככל שעסק גדל, הוא עשוי לדרוש משאבים נוספים כגון העסקת עובדים חדשים, התרחבות לשווקים חדשים או שדרוג ציוד. מימון יכול לספק את הכספים הדרושים כדי לבצע שינויים אלה ולהרחיב את העסק.

תזרים מזומנים: עסקים עשויים להזדקק למימון כדי לנהל את תזרים המזומנים שלהם. תזרים מזומנים הוא כמות הכסף שזורם פנימה ויוצאת מעסק במשך תקופה נתונה. מימון יכול לעזור לגשר על פערים בתזרים המזומנים הנגרמים מלקוחות המשלמים לאט או הוצאות בלתי צפויות.

הזדמנויות השקעה: לעסקים עשויים להיות הזדמנויות השקעה הדורשות הון משמעותי, כגון השקעה בטכנולוגיה חדשה, מחקר ופיתוח, או הרחבת פעילות לשווקים חדשים.

ניסיון של אלפי לקוחות מרוצים – מימון עסקים

מימון לעסק קטן
מימון לעסק קטן

משרדנו בעל ניסיון עשיר בתחום ההלוואות בערבות המדינה, משרדנו הגיש אלפי בקשות עם אחוזי הצלחה גבוהים.

גיוס הלוואה לעסק הינו נושא רציני – כזה היכול לקבוע רבות עבור הצלחת העסק שלך. אנו במשרד בן שמואל ליווינו אלפי עסקים בקבלה של הלוואות, אשראי ומימון בתנאים הטובים והנכונים ביותר לצרכי העסק.

אנו מתחייבים לתת לך כלקוח/ה את מלא תשומת הלב, להקפיד על התאמת המימון הנכון לצרכי העסק שלך, עבודה שוטפת מול הבנקים, רשויות המסים וחברות האשראי.

ליווינו אלפי עסקים במציאת פתרונות מימון – ואנו בטוחים שנוכל לסייע גם לך.

המדינה הקצתה 4 מיליארד ₪ לטובת העסקים הקטנים בהלוואות במסלול מיוחד: מסלול קורונה.

התאמה מלאה לאירגון שלך

אנו נדאג להתאים את תוכניות העבודה וניהול כוח האדם לצרכי העסק השופים שלך מתוך ראיה כוללת של צרכי העסק.

בקרה ופיקוח

במשרדינו רואי חשבון, עורכי דין וכלכלנים. משרדינו מהראשונים בישראל לעבור הסמכות מתקדמות של משרד העבודה והכלכלה.

המומחים במשרד רואי החשבון שלנו ילוו אותך לאורך כל התהליך בנושא של מימון עסקים, עד לסיומו המהיר.

מימון עסקי הוא היבט מכריע בניהול עסק מצליח. זה כרוך בהשגת מימון ממקורות שונים כדי לתמוך בצמיחה ובפיתוח של חברה. לבעלי עסקים יש מספר אפשרויות בכל הנוגע למימון העסק שלהם, כולל הלוואות, הון עצמי ומימון המונים. לכל אופציה יש מערכת יתרונות וחסרונות משלה ויש לשקול היטב לפני קבלת החלטה.

אחת מצורות המימון הנפוצות ביותר לעסק היא באמצעות הלוואות. הלוואות לעסקים יכולות להגיע ממגוון מקורות, כולל בנקים, חברות אשראי ומלווים מקוונים. הבנקים הם המקור המסורתי ביותר להלוואות לעסקים, והם מציעים מגוון רחב של אפשרויות הלוואות, כולל הלוואות לתקופה, קווי אשראי והלוואות ציוד.

איגודי אשראי הם גם אפשרות מצוינת לעסקים קטנים, מכיוון שלעתים קרובות יש להם ריביות נמוכות יותר ותנאים גמישים יותר. מלווים מקוונים, לעומת זאת, מציעים תהליך יעיל ויעיל יותר, אך עשויים להיות להם ריביות גבוהות יותר וכישורים מחמירים יותר.

הלוואות לתקופות הן הצורה המסורתית ביותר של הלוואות לעסקים. הם משמשים בדרך כלל לרכישת ציוד, מלאי או נדל"ן. ההלוואה מוחזרת על פני פרק זמן מסוים, לרוב חמש עד 25 שנים, בריבית קבועה. הלוואות לתקופה הן אופציה מצוינת לעסקים שזקוקים לסכום כסף גדול כדי לבצע השקעה משמעותית.

קווי אשראי הם אופציה גמישה יותר לעסקים הזקוקים לגישה למזומנים אך אינם רוצים לקחת על עצמם חוב גדול. הם מאפשרים לעסקים ללוות כסף לפי הצורך, עד גבול מסוים, ומשלמים רק ריבית על הכסף שהם לווים. זוהי אפשרות מצוינת לעסקים שיש להם תזרים מזומנים משתנה או תנודות עונתיות בהכנסות.

למה לעבוד עם בן שמואל למימון עסקים?

מומחיות בתעשייה: לבן שמואל ניסיון של שנים בענף הפיננסים ומבין את הצרכים של עסקים. הוא עזר לחברות רבות להבטיח מימון ויכול לספק תובנות והכוונה חשובות כדי להבטיח את פתרון המימון הנכון לכל עסק.

שירות מותאם אישית: בן שמואל מציע שירות מותאם אישית לכל לקוח, תוך שהוא מקדיש את הזמן להבין את צרכיו ומטרותיו הייחודיות. הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי להתאים פתרונות מימון העונים על הדרישות הספציפיות שלהם.

מגוון רחב של אפשרויות מימון: בן שמואל מציע מגוון רחב של אפשרויות מימון, לרבות הלוואות, קווי אשראי ומימון ציוד. הוא עובד עם רשת של מלווים כדי למצוא את פתרון המימון הטוב ביותר עבור כל לקוח.

תהליך אישור מהיר: בן שמואל מבין שהזמן הוא קריטי בכל הנוגע להבטחת מימון. הוא מציע תהליך אישור מהיר, כך שעסקים יכולים לקבל את המימון שהם צריכים במהירות וביעילות.

תעריפים תחרותיים: בן שמואל עובד עם מלווים כדי להבטיח תעריפים תחרותיים ללקוחותיו. הוא מבין את החשיבות של שמירה על עלויות מימון נמוכות, כך שעסקים יכולים להתמקד בצמיחה ובהרחבת פעילותם.

הלוואות ציוד הן סוג מסוים של הלוואות לתקופות שניתן להשתמש בהן לרכישת ציוד לעסק. הלוואות אלו יכולות לשמש לרכישת כל דבר, החל מציוד משרדי וכלה במכונות ייצור. הציוד עצמו משמש כבטוחה להלוואה, מה שאומר שבמידה והעסק לא יעמוד בהלוואה, המלווה יכול לעקל את הציוד.

אפשרות נוספת למימון עסק היא מימון הון עצמי. מימון הון הוא תהליך של גיוס הון על ידי מכירת מניות בעלות בחברה. ניתן לעשות זאת באמצעות הנפקה ראשונית לציבור (IPO) או על ידי מכירת מניות למשקיעים פרטיים. מימון הון הוא אופציה מצוינת לעסקים שמחפשים לגייס סכום כסף גדול ומוכנים לוותר על קצת בעלות על החברה.

הנפקות הן הצורה הנפוצה ביותר של מימון הון. הם כרוכים במכירת מניות החברה לציבור בפעם הראשונה. זו יכולה להיות דרך מצוינת לגייס כמות גדולה של כסף, אבל זה גם כרוך בסיכון רב.

ההנפקות הן בפיקוח כבד ודורשות הרבה ניירת והוצאות משפט. הם נתונים גם לתנודות שוק, שיכולות להשפיע על שווי המניות.

מימון הון פרטי הוא אפשרות נוספת לעסקים המעוניינים לגייס כסף באמצעות מימון הון. מדובר במכירת מניות של החברה למשקיעים פרטיים, ולא לציבור.

זו יכולה להיות אפשרות מצוינת לעסקים שאינם מוכנים להנפקה או שרוצים לשמור על הבעלות שלהם פרטית יותר. משקיעים פרטיים יכולים לספק לא רק הון אלא גם ייעוץ אסטרטגי ותפעולי כדי לעזור לעסק לצמוח.

מימון המונים הוא צורה חדשה יותר של מימון עסקי שהפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות. מימון המונים הוא תהליך של גיוס כסף ממספר רב של אנשים, בדרך כלל באמצעות פלטפורמה מקוונת. זו יכולה להיות אפשרות מצוינת לעסקים שמחפשים לגייס כמות קטנה של כסף ולהיות בעלי נוכחות חזקה באינטרנט. מימון המונים יכול גם לעזור לעסקים לבנות קהילה של תומכים שמושקעים בהצלחת החברה.

לסיכום – מימון לעסקים קטנים

מימון עסקי הוא קריטי עבור כל ארגון המבקש להתחיל, לצמוח או להרחיב את פעילותו. העבודה עם בן שמואל יכולה לספק יתרונות רבים, לרבות מומחיות בתעשייה, שירות מותאם אישית, מגוון רחב של אפשרויות מימון, תהליך אישור מהיר ותעריפים תחרותיים. בין אם אתם פותחים עסק חדש ובין אם אתם מחפשים להרחיב עסק קיים, בן שמואל יכול לעזור לכם למצוא את פתרון המימון המתאים לצרכים ולמטרות הייחודיות שלכם.

שאלות נפוצות בנושא מימון עסקים
למה עסק צריך מימון לעסקים?

עסק עשוי להזדקק למימון מסיבות שונות כמו הרחבת פעילות, רכישת ציוד או מלאי, העסקת עובדים נוספים, השקעה בשיווק או פרסום, או פשוט שמירה על תזרים מזומנים.

אילו סוגי מימון זמינים לעסקים?

ישנם מספר סוגי מימון זמינים לעסקים, כולל הלוואות בנקאיות, קווי אשראי, מימון מבוסס נכסים, מימון המונים, משקיעים מלאכים והון סיכון.

למה כדאי לי לעבוד עם בן שמואל בנושאי מימון עסקים?

בן שמואל היא חברה פיננסית ותיק עם ניסיון עשיר בסיוע לעסקים להבטיח מימון. יש למשרדנו הבנה עמוקה של נוף ההלוואות ויכול להדריך עסקים בתהליך המימון כדי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לצרכיהם הייחודיים.

מהם כמה יתרונות בעבודה עם בן שמואל?

עבודה עם משרדנו מספקת לעסקים גישה למגוון רחב יותר של אפשרויות מימון, כולל אפשרויות לא מסורתיות שאולי לא יהיו זמינות דרך בנקים או מלווים אחרים. בנוסף, משרדנו יכול לעזור לעסקים לנווט בתהליך הבקשה ולנהל משא ומתן על תנאים נוחים יותר עם מלווים.

איך אני יכול להתחיל לעבוד עם בן שמואל בנושא מימון עסקי?

כדי להתחיל, תוכל לקבוע פגישת ייעוץ במשרדנו כדי לדון בצרכים העסקיים שלך ולבחון אפשרויות מימון. המומחים שלנו יכולים לספק הכוונה ותמיכה לאורך תהליך המימון כדי לעזור לעסק שלך להבטיח את המימון שהוא צריך כדי לשגשג.

הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים שהוקמה על ידי המדינה, נועדה למען עידוד הצמיחה של העסקים הפרטיים בישראל ועל כן מפעילה מסלול מיוחד להענקת הלוואות לעסקים חדשים ופתרונות מימון לעסקים קטנים. מתוך רצון לסייע לעסקים, הרי שהקרן מעמידה הלוואות לעסקים החדשים למעשה ללא בטחונות ובתנאי ריבית טובים מאוד! יחד עם זאת, לא כל עוסק חדש יכול להשתמש בשירות זה באופן חופשי.

ניתן לקבל הלוואה בערבות מדינה לתקופות ארוכות כאשר במקרים מסויימים ניתן להגיע גם ל 12 שנים. שיעורי הריבית הם בהתאם לבנק ובדרך כלל נעים בין פריים +2% לפריים + 3.5% יתכנו שיעורי ריבית נמוכים או גבוהים יותר בהתאם לאופי העסק והלווה.

מהם תנאי הסף לקבלת הלוואה בערבות המדינה?
  1. עוסק זעיר אינו זכאי להלוואה – בעת פתיחת עסק חדש הקרן תוענק רק ליזמים שמתחייבים בפתיחת עוסק מורשה או חברה בע"מ בלבד. ברצונכם להתחיל כעוסק פטור, אופציית מימון עסקים קטנים מטעם המדינה סגורה בפניכם.
  2. עבר כלכלי תקין – אם חלו בעיות בחשבון הבנק שלכם בעבר, ייתכן ובקשתכם למימון בערבות מדינה יידחו. יחד עם זאת לא כל החזרת שיק תגרור סירוב מהקרן. לכן כדאי להתייעץ עם משרד רואה החשבון שלכם טרם הגשת בקשה.
  3. יכולת החזר – אחד התנאים החשובים בקבלת הלוואה זו הוא הצגת יכולת החזר. המדינה מעוניינת לוודא כי באפשרותכם להחזיר את הכספים בעתיד. לכן תיבדק יכולת ההחזר שלכם.
  4. ההלוואה חייבת להיות מעל 100,000 ₪ – הלוואה בערבות מדינית לצורך מימון לעסק קטן היא משחק לכרישים גדולים. על כן לא תוכלו לשחק על סכום מופחת מכך ואם ברצונכם בתקציב קטן יותר, מומלץ לפנות לאופציות מימון אחרות כמו הבנק או קרנות פילנטרופיות כדוגמת קרן קורת, הקרן של ההסתדרות היהודית ואחרים.
  5. יש להציג תכנית עסקית – אי אפשר להגיש בקשה "סתם כך" כי אתם זקוקים כעת לתקציב. הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה מחייבת הצגה של תכנית עסקית מקצועית שבה יפורטו עלויות הקמת העסק, מהלכיו התפעוליים והתחזית הפיננסית. דרישה זו מחייבת ייעוץ, תמיכה וליווי מאת גורם מנוסה ומקצועי ביותר. פנו לרואה החשבון לסיוע בהכנת התוכנית.

למידע נוסף לחצו כאן

זקוקים לפתרונות מימון ותוהים האם הלוואה בערבות המדינה היא הפתרון הנכון? רוצים לשמוע על אפשרויות נוספות, על היתרונות וגם על החסרונות? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה ולקבל את כל התשובות במקום אחד, תחת קורת גג אחת. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד

מימון עסקים
test
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
ביקורות מעולות
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
ביקורות מעולות
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
ביקורות מעולות
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
ביקורות מעולות
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
ביקורות מעולות
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
סכום ההלוואה המבוקש: *
האם חזרו צ'קים / היית מוגבל ב-5 שנים האחרונות? *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.