test

שירותי הנהלת חשבונות חיצונית

עמוד השדרה של העסק

חברת "עת רצון" מקבוצת בן-שמואל רואי חשבון מעניקה שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ לחברות וארגונים. שירות איכותי אמין, ומדויק ללא פשרות ע"י חשבי שכר מיומנים ומנוסים. לשירותי הנהלת חשבונות חיצונית לחברה שלכם המשיכו לקרוא.

  • התחלת התהליך ואיסוף נתונים.
  • ביצוע סימולציה עם מומחה.
  • מעבר מקיף על כל הנתונים.
  • קבלת הצעה משתלמת שירותי הנהלת חשבונות.

רוצים לשמוע עוד?

test
הנהלת חשבונות חיצונית | שירותי הנהלת חשבונות

מהו שירות הנהלת חשבונות?

שירות הנהלת חשבונות במיקור חוץ היא בעצם שרות לחישובי שכר בעלת ותק רב שנים אשר מעניקה שירות מקצועי, אמין, החוסך לך המעסיק עלויות והתעסקות מיותרת מול העובדים ורשויות החוק.
המקצועיות שלנו היא היתרון שלך:

1. חישוב המשכורות מתבצעות על ידי חשב/ת שכר מומחה בתחום החשבות הבקיא בדיני עבודה ומיסוי.
2. חסכון רב בעלויות של העסקה ישירה של חשב שכר.
3. חסכון באחזקה של תוכנת שכר.
4. עמידה בלוחות זמנים לתשלום שכר העובדים.
5. יעוץ וליווי בכל הסוגיות הקשורות ביחסי עובד מעביד.
6. מהירות ביצוע וזמינות.

למי מתאים לעבוד עם שירותי הנהלת חשבונות?

בשנים האחרונות שחקן חדש לתחום והוא משרד העבודה והרווחה. המשרד החל לפנות בצורה אקראית ושאיננה אקראית למעסיקים רבים ולבדוק את חישובי השכר שלהם. למעלה מ 92% מהבדיקות מסתיימות בהטלת קנסות על המעסיקים. הקנסות הללו נעים בין עשרות למאות אלפי שקלים.
אם כן הכנת תלושי שכר באמצעות שירותי הנהלת חשבונות מוביל בהכרח לרמה מקצועית גבוהה של התלושים והגברת ההגנה על המעסיק מפני תביעות של משרד העבודה ותביעות של עובדים.

הנהלת חשבונות טובה תאפשר לכם גם:

ניהול כספים: התאמת כספי העסק למשאביו הכספיים, כדי לאפשר לעסק לתת שירותים או לעשות רכישות בצורה נוחה.
ניהול דוחות כספיים: יצירת דוחות כספיים בעת הצורך, כדי לאפשר למנהלים לעקוב אחרי הכספים של העסק ולתת המלצות על פעולות עתידיות.

יצור תקציב: יצור תקציב הוא התהליך שבו מוגדרות ההכנסות וההוצאות הצפויות בעתיד. מעקב נכון אחר התקציב יאפשר לנהל את הכספים הנוכחיים בצורה נכונה ולזהות את העניינים הכספיים שעלולים להיות בעייתיים ולנטרלם במוקדם.
תכנון מס – הנהלת חשבונות טובה תאפשר לכם לתכנן ואף לחסוך את המיסים שעליכם לשלם. כך לדוגמא בזכות הנהלת חשבונות כפולה תוכלו לאתר את כל אלו ששילמתם להם כספים אולם לא הוציאו לכם חשבוניות. אי הוצאת חשבוניות גורמת שלא תוכלו להזדכות על ההוצאה למס. כמו כן תוכלו לדעת אם צריך לשלם מקדמות למס הכנסה וכמה.

למה שווה לעבוד עם הנהלת חשבונות חיצונית?

הכנת תלושי שכר באמצעות שירותי הנהלת חשבונות חיצונית מוזילה בצורה דרמטית את עלויות הפקת השכר. ניקח לדוגמא מעסיק עם 150 עובדים המחזיק חשבת שכר. עלות חשבת שכר שכירה ממוצעת היא כ 17,000 ₪ (12,000 ברוטו וסוציאליות) . לעומת זאת אם יבחר להפיק את התלושים באמצעות לשכת שכר ישלם פחות מחצי !
כלומר הפקת תלושים באמצעות שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ נותנת בטחון ושקט למעסיקים, מעלה את הרמה המקצועית, וזולה משמעותית מעלות הפקת השכר באמצעות העסקת חשב שכר פנימי.
חברת עת רצון בע"מ פעילה מזה למעלה מ 20 שנה והינה מקבוצת בן שמואל רואי חשבון . החברה מעסיקה עשרות חשבי שכר ומעניקה שירותים לגופים כדוגמת אוניברסיטת בן גוריון, רשת אבי סופר, חברות ניקיון ואבטחה, מסעדות ועוד רבים אחרים.

עמוד השדרה לעסק שלך

"העולם החדש" תרם ליצירתם של מנגנוני עבודה ועסקים רבים המתנהלים במבנה שונה מזה שהכרנו עד היום. אם עד לפני עשור עוד היה מקובל להקים חברות בשיטה היררכית כאשר מספר אנשים עומדים בסמוך לקודקוד – הרי שהיום עסקים רבים מתנהלים בדרכים של שיתופי פעולה, ניהול קהילות ואף "one man show" – עסק שלם שמאחוריו עומד אדם אחד בלבד. פה שירותי הנהלת חשבונות יכולים לבוא לעזרתך לטובת מיקסום פוטנציאל העסק שלך. 

אז איך הנהלת חשבונות חיצונית יכולה לעזור? המשיכו לקרוא

שירותי הנהלת חשבונות | הנהלת חשבונות חיצונית

אז מה הוא בעצם השירות?

הנהלת חשבונות היא תהליך חשוב בכל עסק או ארגון, מכיוון שהיא מסייעת לנהל ולנתח את הכספים והתנועה הכספית של העסק באופן מדויק ומקצועי. במאמר הבא נדון בנושאים מרכזיים הקשורים להנהלת חשבונות ונראה כמה הם חשובים לכל עסק.

רבים מקילים ראש בהנהלת חשבונות אולם להלן נראה כי הנהלת חשבונות נכונה ומלאה היא הבסיס לכל עסק.

אז מה הם שירותי הנהלת חשבונות?

ניהול עסק מצליח דורש לא רק את היכולת ליצור ולמכור מוצרים או שירותים איכותיים אלא גם את היכולת לנהל נכון את הכספים. הכרחי לשמור תיעוד מדויק של עסקאות פיננסיות ולהיות הבנה ברורה של המצב הפיננסי של העסק בכל עת. שירותי חשבונאות חיצוניים יכולים לספק את המומחיות הדרושה כדי להבטיח שעסקים יעמדו בהתחייבויות הכספיות שלהם תוך שהם נשארים רווחיים. במאמר זה נבחן את החשיבות של שירותי הנהלת חשבון חיצוניים וכיצד חברת "בן שמואל" יכולה לסייע לעסקים לנהל את הכספים שלהם בצורה יעילה.

מה מומלץ לעסקים או חברות חדשות?

בעלי עסקים המפעילים עסק באופן שונה מהמקובל, משתמשים אחרת במשאב האנושי: חלקם שוכרים עובדים זמניים מתחלפים לביצוע פרויקטים, חלקם משתמשים בקבלת שירותים חיצוניים בלבד וחלקם מעדיפים להשתמש בשירות מקצועי כזה או אחר בהתאם לתקופת זמן מסוימת.

הדבר יוצר צורך במיקור חוץ רב עבור מקצועות וענפי תעסוקה רבים, אשר יכולים "לתפוס את התקן" בנוגע לתחום אחריות כזה או אחר באופן זמני או קבוע, בהתאם להחלטת בעל העסק.

בתחום הכלכלי עסקים רבים עוברים לקבלת שירותי הנהלת חשבונות חיצונית. בדרך זו ניתן לקבל שירות איכותי במחיר זול הרבה יותר שכן הלקוח משלם רק על עבודה נטו. בצורה זו, כל "כאב הראש" של העסקת וניהול עובדים יותר ממנו ברגע אחד.

השירות ניתן בתחומים של חשבות שכר, הנהלת חשבונות, לשכת שכר וניהול כספים. כך לדוגמא חשבת השכר מגיעה אליכם אחת לחודש, מפיקה תלושי שכר ומדווחת לרשות המס. מנהל כספים שהוא רואה החשבון יגיע כדי לבדוק את הספרים העסקיים יבדוק את תזרים המזומנים ויציג לכם את מצב העסק, התחזית שלו לעתיד ושיטות כיצד לשפר את מצבו.

הכל בהתאם לצורך הפיננסי שלכם ולשירותים להם אתם והעסק שלכם זקוקים.
יש לכם עסק? אם כן, סביר שאתם צריכים שירותי הנהלת חשבונות, וגם אם לא באופן קבוע.

למי פונים? משרד רואי החשבון בן-שמואל המציעה הנהלת חשבונות חיצונית, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה והמקום שיוכל לספק לכם שירותים פיננסיים בהתאם לצרכיכם. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד.

שירותי הנהלת חשבונות | הנהלת חשבונות חיצונית

אז איך מתבצעת חשבות השכר בעזרת שירותי הנהלת חשבונות?

מאחר ואנחנו משרד חיצוני שמבצע את חשבות השכר לכם ולעובדים שלכם, אנו זקוקים לשיתוף פעולה מלא אתכם. האחריות שלכם היא לספק לנו את הסכמי העבודה של כל עובד ופירוט השעות. מכאן והלאה? אנחנו נבצע את החשבות בסטנדרט המקצועי ביותר! 

כידוע, תלוש שכר אינו כולל אך ורק את השורה התחתונה – המשכורת החודשית, אלא גם תנאים סוציאלים שונים (שהם חשובים לא פחות). עם כל שינוי בתנאי העסקה, לרבות סוג ההעסקה (גלובלי/שעתי), היקף המשרה וכיוצא בזה, יש ליידע אותנו.

מהם שירותי חשבונאות חיצוניים?

שירותי חשבונאות חיצוניים הם שירותים הניתנים על ידי חברה או אדם צד שלישי לניהול פונקציות הנהלת החשבונות של החברה. שירותים אלו עשויים לכלול הנהלת חשבונות, הכנת מס, הכנת דוחות כספיים וביקורת. שירותי הנהלת חשבונות חיצוניים חיוניים לעסקים בכל הגדלים, מכיוון שהם מספקים מומחיות מקצועית שאולי לא תהיה זמינה בבית.

החשיבות של שירותי הנהלת חשבון חיצוניים:

שירותי הנהלת חשבונות חיצוניים ממלאים תפקיד מכריע בהצלחתו של כל עסק. חלק מהיתרונות של שימוש בשירותי הנהלת חשבונות חיצוניים כוללים:

שמירת תיעוד מדויקת: שירותי חשבונאות חיצוניים מבטיחים כי עסקאות פיננסיות נרשמות בצורה מדויקת ובהתאמה לתקנים חשבונאיים. זה מבטיח שלעסקים יש מידע פיננסי אמין כדי לקבל החלטות מושכלות.

מומחיות: למשרדי רואי חשבון חיצוניים יש את המומחיות הדרושה לטיפול בעסקאות פיננסיות מורכבות ויכולות לספק ייעוץ פיננסי רב ערך לעסקים. זה יכול לעזור לעסקים לקבל החלטות מושכלות לגבי השקעות, מימון ועניינים פיננסיים אחרים.

חיסכון בזמן: מיקור חוץ של פונקציות הנהלת חשבונות לשירותי הנהלת חשבונות חיצוניים יכול לחסוך לעסקים זמן ומשאבים. זה מאפשר לעסקים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולשפר את היעילות הכוללת.

ציות: שירותי חשבונאות חיצוניים מבטיחים שעסקים יישארו מצייתים לתקנות החשבונאות ולחוקי המס הרלוונטיים. זה עוזר לעסקים להימנע מקנסות משפטיים וכספיים ומפחית את הסיכון לכשלים בביקורת.

איך מתבצעת הנהלת החשבונות?

הנהלת חשבונות תתבצע על ידי קליטה של כלל ההכנסות וההוצאות שלכם. כלומר כל חשבונית של הוצאה או הכנסה יוכנסו למחשב ויקבלו כותרת כמו : מכירות , קניות, הוצאות שכר וכו… בהנהלת חשבונות כפולה אף יוכנס לתוך המערכת גם העתקי השיקים שהוצאתם, כל דפי הבנק וכרטיסי האשראי וכן העתקי העברות שביצעתם או שביצעו אליכם.

בסיומו של התהליך נקבל מאזן בוחן שבו נראה את ההכנסות וההוצאות של העסק ובהנהלת חשבונות כפולה ניתן יהיה לראות גם את כמות המזומנים שבעסק ולמי הוא חייב כספים ומי חייב לו כספים.

שירותי הנהלת חשבונות | הנהלת חשבונות חיצונית

חברת "עת רצון":

חברת "עת רצון" הינה ספקית מובילה של שירותי הנהלת חשבון חיצוניים. לחברה צוות של אנשי מקצוע מנוסים שיכולים לספק מגוון רחב של שירותי הנהלת חשבונות לעסקים בכל הגדלים.

שירותים המוצעים על ידי חברת "עת רצון":

הנהלת חשבונות: חברת "עת רצון" מציעה שירותי הנהלת חשבונות הכוללים ניהול רישום מדויק של פעולות פיננסיות, תיאום חשבונות והפקת דוחות כספיים.

הכנת מס: חברת "עת רצון" מספקת שירותי הכנת מס לעסקים בכל סדר גודל. החברה נשארת מעודכנת בשינויים בחוקי המס ובתקנות, ומבטיחה שעסקים יישארו בציות.

עריכת דוחות כספיים: חברת "עת רצון" מציעה שירותי הכנת דוחות כספיים הכוללים עריכת מאזנים, דוחות רווח והפסד ודוחות תזרים מזומנים.

ביקורת: חברת "עת רצון" מספקת שירותי ביקורת על מנת לוודא שהעסקים עומדים בתקנים ובתקנות החשבונאות.

יתרונות העסקת חברת "עת רצון":

מומחיות מקצועית: לחברת "עת רצון" צוות אנשי מקצוע מנוסים שיכולים לספק שירותי ראיית חשבון מומחים לעסקים. זה מבטיח שלעסקים תהיה גישה למומחיות הדרושה כדי לנהל את הכספים שלהם ביעילות.

שירותים בהתאמה אישית: חברת "עת רצון" מציעה שירותי הנהלת חשבונות בהתאמה אישית המותאמים לצרכים הייחודיים של כל עסק. זה מבטיח שעסקים יקבלו את השירותים הדרושים להם כדי לנהל את הכספים שלהם בצורה יעילה.

חיסכון בזמן: מיקור חוץ של פונקציות הנהלת חשבונות לחברת "עת רצון" יכול לחסוך לעסקים זמן ומשאבים. זה מאפשר לעסקים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולשפר את היעילות הכוללת.

סיכון מופחת: חברת "עת רצון" דואגת שהעסקים יישארו בעמידה בתקנות החשבונאות ובחוקי המס הרלוונטיים. זה עוזר לעסקים להימנע מקנסות משפטיים וכספיים ומפחית את הסיכון לכשלים בביקורת.

אז איך בוחרים משרד שמציע שירותי הנהלת חשבונות? שימו לב לפרמטרים הבאים:

בדיקת חוזי התקשרות עם קבלני שירות

הכנת נהלי עבודה פנימיים ומנגנון תלונות עובדי קבלן

בדיקות תקופתיות בהתאם לדרישות החוק

בדיקות תיקון ליקויים

בדיקת תלונות עובדי קבלן

חוות דעת לבית משפט ושירותי עד מומחה

ישנן שני סוגים הנהלת חשבונות:

הנהלת חשבונות חד צידיים – סוג זה של הנהלת חשבונות מתאים לעסקים קטנים בדרך כלל . בהנהלת חשבונות זו קולטים את כל החשבוניות של ההוצאות וההכנסות של העסק וכך מגיעים לרווח . בדרך זו לא מתבצע מעקב אחר המזומנים של העסק.

שירותי הנהלת חשבונות כפולה : סוג זה מתאים לעסקים גדולים יותר או לעסקים המחויבים לכך על ידי הוראות ניהול ספרים של מס הכנסה. בשיטה זו מתבצע מעקב אחר הכספים של העסק. כל תשלום או תקבול בין אם בבנק ובי אם בכרטיסי אשראי מנותח וניתן לו שם. כלומר ניתן לדעת בדיוק ממי ולמי שולמו הכספים. שיטה זו מאפשרת גם יצירת תקציב לניתוח עתידי של זרימת המזומנים ושמירה על יציבות העסק.

שירותי הנהלת חשבונות | הנהלת חשבונות חיצונית
דברי סיכום

שירותי הנהלת חשבון חיצוניים חיוניים להצלחת כל עסק. הם מספקים את המומחיות הדרושה לניהול עסקאות פיננסיות ומבטיחים שעסקים יישארו תואמים לתקנות החשבונאות ולחוקי המס הרלוונטיים. חברת "עת רצון" היא ספקית מובילה של שירותי ראיית חשבון חיצוניים שיכולים לסייע לעסקים לנהל את הכספים שלהם בצורה יעילה. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי ראיית חשבון, לרבות הנהלת חשבונות, הכנת מס, הכנת דוחות כספיים וביקורת. בהעסקת חברת "עת רצון", עסקים יכולים ליהנות ממומחיות מקצועית, שירותים מותאמים אישית, חיסכון בזמן והפחתת סיכונים.

בעולם העסקים של היום, חיוני לעסקים לקבל הבנה ברורה של מצבם הפיננסי ולנהל את הכספים שלהם בצורה יעילה. שירותי חשבונאות חיצוניים יכולים לספק את המומחיות הדרושה כדי להבטיח שעסקים יעמדו בהתחייבויות הכספיות שלהם תוך שהם נשארים רווחיים. באמצעות מיקור חוץ של פונקציות הנהלת חשבונות למשרד רואי חשבון חיצוני בעל מוניטין כמו חברת "עת רצון", עסקים יכולים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולשפר את היעילות הכוללת. בנוסף, על ידי הבטחת עמידה בתקנות החשבונאיות הרלוונטיות וחוקי המס, עסקים יכולים להימנע מקנסות משפטיים וכספיים ולהפחית את הסיכון לכשלים בביקורת.

שירותי ראיית חשבון חיצוניים הם עמוד השדרה של כל עסק. הם מספקים את המומחיות הדרושה לניהול עסקאות פיננסיות, להבטיח ציות וקבלת החלטות פיננסיות מושכלות. בהעסקת חברת "עת רצון" לביצוע שירותי ראיית חשבון חיצוניים, עסקים יכולים ליהנות מהתמחות מקצועית, שירותים מותאמים אישית, חיסכון בזמן והפחתת סיכונים. בעזרת שירותי ראיית חשבון חיצוניים, עסקים יכולים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגיע להצלחה ארוכת טווח.

כיום בזכות התפתחות הטכנולוגיה הרבה מהנהלת החשבונות מתבצעת ללא נייר כלל אלא  באמצעות המסמכים לענן. כלומר עברו הימים בהם הלקוח היה צריך לאסוף את המסמכים ולהביאם בשקית למנהל החשבונות.

בכך נפתח פתח לעסקים גדולים ובינוניים אשר אינם צריכים להעסיק מנהלי חשבונות שכירים בחברתם ולשלם שכר גבוהה אלא יכולים להעלות את המסמכים לענן ומנהל חשבונות יערוך עבורם את הנהלת החשבונות כאילו הדבר מבוצע אצלם בעסק.

חברתנו מעסיקה מנהלי חשבונות עם עשרות שנות ניסיון בכל תוכנות הנהלת החשבונות.

שירותי הנהלת חשבונות חיצונית
test
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
ביקורות מעולות
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
ביקורות מעולות
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
ביקורות מעולות
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
ביקורות מעולות
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
ביקורות מעולות
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

test
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.