בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

מיסוי

רוצים לשמוע עוד?

הדר

חוקי המס במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל הם מבוך שכל צעד בו עלול להוביל לתוצאת מס שונה. כמשרד המקדש את החשיבה והיצירתיות נמצא נושא תכנוני המס בראש מעייננו. מומחי המס שלנו ילוו אותך לתוצאת המס האופטימלית.

גילוי מרצון

בשנים האחרונות נסגרת "רשת" המס והמדינות מעבירות בינן מידע על חשבונות וכספים של אזרחים. חדשות לבקרים אנו שומעים על רשימות ומידע שמועבר בין המדינות ובעקבותיו נחקרים אזרחים ומועמדים לדין פלילי. קיימות אפשרויות רבות העומדות לרשות האזרח לדיווח על כספים שלא דווחו בעבר. פעולה נכונה תוביל לשלילת סנקציות פליליות תוך תשלום מס בסכומים נמוכים מאוד, אם בכלל.

בראש מחלקת הגילוי מרצון עומד מר בן שמואל יוסף ששימש כפקיד שומה חקירות תל אביב והמרכז במס הכנסה. בתפקידו היה מר בן שמואל אחראי על חקירותיהם של מאות אנשים והעמדתם לדין פלילי. יתר עובדי המחלקה גם הם בוגרי אגפי המיסים.

36 שנות הניסיון של מר בן שמואל במס הכנסה ושל צוות המומחים עומדים לרשותך כדי לצלוח את משוכת הגילוי מרצון בצורה קלה ובחבות מס נמוכה.

מיסוי פרט

גם היחידים בעלי העסקים הקטנים זוכים לליווי הצמוד של מומחי הפירמה. מרגע שהפכת ללקוח בפירמה תקבל שירות ויעוץ צמוד ללא קשר לגודל העסקי שלך.

חקירות פליליות

במקרים בהם נפתחה חקירה פלילית כנגד הנישום, ילוו אותו מומחי מחלקת המיסוי בראשותו של מר בן – שמואל יוסף, לשעבר פקיד שומה חקירות תל אביב והמרכז תוך כדי החקירה מתוך שאיפה לסיומה המהיר מחוץ לכותלי בית המשפט.

מיסוי בין לאומי

פירמת בן שמואל מטפלת בלקוחות בכל רחבי העולם, בין היתר גם בארצות הברית, צרפת, סין, רוסיה, גרמניה, אפריקה, איטליה, סינגפור ועוד רבות אחרות. כפירמה גלובאלית עולמית המטפלת בלקוחות בכל העולם, טובי המומחים יבחנו את מצבך המיסוי בארץ ובעולם ויעניקו לך רעיונות כיצד לחסוך מס בצורה חוקית.

דיווח לרשויות המס בארצות הברית

כידוע , אזרח אמריקאי חייב לדווח על הכנסותיו מכל מקור שהוא בעולם . אם אתה פועל בישראל או מחזיק נכס , משרדנו יסייע לך למלא ולהגיש דיווח מס לשלטונות בארצות הברית.

הקו האדום מול רשויות המס

קיבלת דרישה מוגזמת מרשויות המס? זומנת לדיון או לחקירה? דיון שערך מייצגך בשלב א לא הסתיים לשביעות רצונך? אכן מצב לא פשוט ואף מלחיץ. אנו חושבים כי כשם שאתה צריך לקבל לעתים חוות דעת שניה לגבי הבריאות שלך כך גם ניתן לקבל חוות דעת שניה לגבי הכסף שלך. מומחי המס של משרדנו הכוללים גם פורשים מרשות המסים, יטפלו בנושא מול רשויות המס ויקיימו דיונים  עד להשגת התוצאה המצופה.

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.