בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

ייעוץ פיננסי לעסקים – הדרך הבטוחה להצלחה

Female office staff are summarizing the number in the office.

האם שירות ייעוץ פיננסי לעסקים רלוונטי עבורך העסק של?

כמה העסק שלך שווה? האם הוא מתנהל במסלול הכלכלי הנכון? האם יש לך ידע בנוגע לרווחים הצפויים? ולמי פונים כדי לבדוק זאת?

נאמר שבבעלותך חברה לשיווק יינות. מעבר לעלויות הבסיסיות של דמי זיכיון העסק שלך כולל הוצאות נלוות רבות כמו שכירות, חשמל, גז, תשלום לעובדים, תחזוקת אפשרות המשלוחים, קו הטלפון העסקי, שירות לקוחות ועוד ועוד… לכל אלו יש להוסיף גם את הפן השיווקי, שבזכותו כולם ידעו שהיינות אותם אתם משווקים הם האיכותיים ביותר, את מגמות החדשנות האפשריות כמו למשל יינות מבציר מסוים איכותי במיוחד למעוניינים ואת עלויות הכשרות אם ברצונכם לפנות באופן מוחלט לכלל הקהלים. וכעת נשאל:

האם עלות של ארגז יין יכולה לכסות את כל הדברים הללו?

ברור לך כעת שדרושים כאן חשיבה ותכנון ארוכי טווח כדי לאפשר לעסק להוציא את כל אלה וגם לייצר יחידות רווח, מבלי לחייב את הלקוחות במחיר מופקע. מושג זה, הקרוי ייעוץ פיננסי לעסקים, יכול להינתן לך על ידי משרד רואה חשבון מוכר ומנוסה שיבצע עבורך לא רק את הפניה השנתית למס הכנסה, אלא גם תכנון מהלכי תקציב נכונים, תחזית כלכלית ומגמות שינוי. כל ייעוץ כלכלי לעסקים יוכל לסייע לך בעריכת הדוחות הכספיים, הקצאת העלויות השונות הכרוכות בעסק שלך, השקעה נוספת בשדרוגים או שיפורים ועוד, כך שניתן יהיה לדעת מידי יום כמה עליך להשקיע ובאיזה אופן.

מה הבונוס של קבלת ייעוץ עסקי מרואה החשבון?

משרד רואה חשבון ותיק ומנוסה המציע יייעוץ פיננסי לעסקים קטנים וגדולים יוכל לבצע עבורך גם שירותי בקרה תקציבית ובקרה של תזרים המזומנים, הגשת דוחות ניהוליים על פי טווחים עסקיים מוגדרים, התנהלות אישית מול הבנק שלך ועוד.
לייעוץ מקצועי לחצו כאן
רוצים להגיע לרווחים גבוהים יותר? תוהים איך לנהל נכון את העסק שלכם, בכל הקשור לכספים – הכנסות וגם הוצאות? מבולבלים מכל המידע הרב בתחום ולא יודעים כיצד להתמודד עם זה נכון? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה והמקום שיעזור לכם לעשות קצת סדר בבלאגן. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד, התקשרו לטלפון: 03-5611891

מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת הייעוץ העסקי שלנו:
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
תוכן עניינים
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
ביקורות מעולות
מקסים
הכל מדולר
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
ביקורות מעולות
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
ביקורות מעולות
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
ביקורות מעולות
שחף
הדיה בע"מ
5/5
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.