בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

מתי מפסיקים לשלם מס הכנסה? הכר את התנאים והחריגים!

רוצים לשמוע עוד?

הדר
מתי מפסיקים לשלם מס הכנסה

מתי מפסיקים לשלם מס הכנסה?

מס הכנסה הוא חלק בלתי נפרד מחיינו הכלכליים. עם זאת, ישנם מקרים בהם אנשים מפסיקים לשלם מס הכנסה, או מקבלים פטורים. במאמר זה נסקור את התנאים והחריגים בהם ניתן לקבל פטור מתשלום מס הכנסה, ונציע כמה טיפים שימושיים בנושא.

נקודות זיכוי ושיעור המס

במס הכנסה ישנם שיעורים שונים שמשתנים לפי הכנסה. ככל שהכנסה גבוהה יותר, כך גם שיעור המס גבוה יותר. נקודות זיכוי הן אחת הדרכים בהן ניתן להפחית את המס הכנסה שצריך לשלם. במהלך שנת המס, ניתן לקבל נקודות זיכוי בהתאם למספר משתנים, כולל מצב משפחתי, ילדים ועוד.

לקבל פטור ממס הכנסה: התנאים וההכוונות

פטור ממס הכנסה הוא מצב בו אינך צריך לשלם מס על כנסה מסוימת. שיעורי המס יכולים להשתנות, ובחלק מהמקרים, אנשים בגילאים מסוימים או במצבים מסוימים יכולים לקבל פטורה ממס. לדוגמה, בעלי כרטיסי נכות, אנשים מעל גיל 60 ועוד.

לידי ביטוי: כיצד לקבל פטור?

לקבלת פטור ממס הכנסה יש לפנות לפקיד השומה ברשות המסים, ולהציג את כל המסמכים הנדרשים. במקרים מסוימים ניתן לקבל פטור ממס הכנסה באופן אוטומטי, אך ברוב המקרים יש להגיש בקשה.

חישוב המס: כיצד להבין את המס הכנסה שלך?

חישוב המס הוא תהליך שבו נקבע המס הכנסה שצריך לשלם. לכך יש לקחת בחשבון את הכנסה, נקודות הזיכוי והחריגים השונים. עם זאת, שיעורי המס והחריגים יכולים להשתנות מעת לעת, ולכן חשוב להיות מעודכן ולבדוק את החוקים והתקנות הרלוונטיים. שימו לב, במקרים מסוימים ייתכן ותהיה זכאי להחזרי מס, אז כדאי לבדוק את זכאותך לכך.

במאמר זה סקרנו את הנושאים השונים הקשורים למס הכנסה, והתעקלנו על כיצד ניתן להבין את המס שלך, ובאילו מקרים ניתן לקבל פטור. המס הכנסה הוא נושא רחב, והמאמר הזה מספק רק מבט כללי עליו.

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

test
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.