test

שירותי
בודק שכר מוסמך

אם פנו אליך ממשרד העבודה והרווחה בגין הטלת עיצומים כספיים עקב עבירות (לכאורה) או חשש מתביעות של עוברים בגין דיני עבודה. הרי שדרוש לך בודק שכר. גם אם אתה מעוניין להיערך אליה דרוש לך בודק שכר.

בדיקת התאמה לשירותי בודק שכר מוסמך לעסק:

משרדנו מאושר מטעם משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים כבודק שכר מוסמך.

לשכת שכר | שירותי חשבות שכר במיקור חוץ | בודק שכר

עסק בצמיחה צריך לשכת שכר מקצועית לצידו

הוצאת השכר הינה אחת ההוצאות הגדולות בעסק, וניהול נכון של השכר יסייע לך ולחברה שלך לצמצם תשלומי מס עודפים, לתכנן את צמיחת החברה לאורך שנים ולצמצם טעויות בתלושי שכר (ותביעות עובדים בגין טעויות אילו) .

אנו נותנים שירותי שכר למאות עסקים – ואנו בטוחים שנוכל לסייע גם לך. אנו מתחייבים לתת לך כלקוח/ה את מלא תשומת הלב, להקפיד על הפרטים הקטנים ולהציע תועלת אמיתית לארגון שלך.

השירות שלנו כולל:

הפקת תלושי שכר במיקור חוץ

בדיקת חוזי התקשרות עם קבלני שירות

ניצול נקודות זיכוי כנגד מס השבח

הכנת נהלי עבודה פנימיים ומנגנון תלונות עובדי קבלן

הפקת תלושי שכר במיקור חוץ

בדיקות תקופתיות בהתאם לדרישות החוק

הפקת תלושי שכר במיקור חוץ

בדיקות תיקון ליקויים

הפקת תלושי שכר במיקור חוץ

בדיקת תלונות עובדי קבלן

קבלת הצעה משתלמת

חוות דעת לבית משפט ושירותי עד מומחה

שירות בודק שכר מוסמך

פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים

מעבר מקיף על כל הנתונים

קבלת הצעה משתלמת

קבלת הצעה משתלמת✔️

עת רצון בע"מ מקבוצת

בן שמואל רואי חשבון

קבוצת "בן-שמואל רואי חשבון" הינה ממשרדי רואי החשבון המובילים בישראל ונמנית על רשת DAXIN GLOBAL – רשת רואי חשבון עולמית שבסיסה בסין. הפירמה פועלת משנת 1994 בתחומי היעוץ, מיסוי, חשבונאות וניהול כספים. משרד רואי חשבון בתל אביב, הכולל מומחי מיסוי יוצאי רשויות המס, רואי חשבון וכלכלנים בעלי ניסיון של שנים רבות.
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב

"הניסיון שלנו, הרווח שלכם."

אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5

התחילו בבדיקה:

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

כל הזכויות שמורות בן שמואל רו"ח ©

מהו בודק שכר מוסמך?

בודק שכר מוסמך הוא בעצם הגורם המבצע והמסייע לחישובי שכר. בעלת ותק רב שנים אשר מעניק שירות מקצועי, אמין, החוסך לך המעסיק עלויות והתעסקות מיותרת מול העובדים ורשויות החוק.
המקצועיות שלנו היא היתרון שלך:

1. חישוב המשכורות מתבצעות על ידי חשב/ת שכר מומחה בתחום החשבות הבקיא בדיני עבודה ומיסוי.
2. חסכון רב בעלויות של העסקה ישירה של חשב שכר.
3. חסכון באחזקה של תוכנת שכר.
4. עמידה בלוחות זמנים לתשלום שכר העובדים.
5. יעוץ וליווי בכל הסוגיות הקשורות ביחסי עובד מעביד.
6. מהירות ביצוע וזמינות.

למי מתאים לעבוד עם בודק שכר?

בשנים האחרונות שחקן חדש לתחום והוא משרד העבודה והרווחה. המשרד החל לפנות בצורה אקראית ושאיננה אקראית למעסיקים רבים ולבדוק את חישובי השכר שלהם. למעלה מ 92% מהבדיקות מסתיימות בהטלת קנסות על המעסיקים. הקנסות הללו נעים בין עשרות למאות אלפי שקלים.

איך חברת "עת רצון" יכולה לעזור?

חברת עת רצון בע"מ נמנית על קבוצת "בן – שמואל רואי חשבון" ועוסקת במתן שירותי תפעול (Back Office) ובנוסף, ליווי כלכלי פיננסי לעסקים. צוות "עת רצון", מונה מומחים בתחומי המחשוב והפיננסים, בעלי ניסיון רב בליווי וטיפול בחברות וארגונים גדולים.

מה הערך המוסף שלנו?

הפירמה מדורגת בעשיריה הרביעית של משרדי רואי החשבון הגדולים בארץ, דבר המקנה ללקוחותיה כלים של פירמה גדולה עם יחס אישי. הפירמה פועלת כ One Stop Shop ו"עוטפת" את הלקוח במגוון שירותים הנדרשים לגוף עסקי. בין לקוחותינו לקוחות מהארץ ומחו"ל, חברות עם היקפי פעילות של מאות מיליוני ₪ מחד ונישומים יחידים מאידך.

מה הניסיון שלנו?

במהלך למעלה מ 20 שנה טיפלנו באלפי גופים עסקיים מסוגים וגדלים שונים: חברות בצמרת עולם העסקים הישראלי, חברות הנסחרות בבורסה, רשויות מקומיות ומפלגות כמו גם עצמאים ויחידים. הפירמה מספקת שירותים למגוון רחב של לקוחות מכלל ענפי המשק: שוק ההון, תעשייה, נדל"ן, מסחר ושירותים, מוסדות פיננסיים, היי טק, מלונאות, טכנולוגיות, מדיה ותקשורת, רפואה, תשתיות ועוד.

פנו אליך ממשרד העבודה והרווחה לעריכת ביקורת? – איך בודק שכר יכול לסייע?

לאחרונה רבים מהעסקים בארץ מקבלים פניה שכזו. לעיתים סתם עלית במדגם ולעיתים בעקבות הלשנה. הנך חשוף לתביעות והטלת עיצומים כספיים מצד משרד העבודה והרווחה. כדאי שמומחים יטפלו בנושא מול משרד העבודה והרווחה. 

לחברתנו ניסיון רב בהתמודדות עם סוגיות בנושא דיני עבודה. אל תמתין לקביעה של משרד העבודה שאז אולי יהיה קשה יותר לשנותה. פנה כבר היום.

בודק שכר מוסמך

שירותי בודק שכר מוסמך בכפוף לחוק הגברת האכיפה של דיני העבודה

עם השנים תחום דיני העבודה הולך וצובר תאוצה: מדי פעם נערכות ביקורות של משרד התעשייה והמסחר וקנסות כבדים מוטלים, עובדים תובעים בבתי משפט ולרוב גם זוכים, עובד אחד שתובע מספר לכל חבריו ואלו באים אחריו. העבודה עם בודק שכר מוסמך נהפכה לחיונית עבור חברות רבות.
החשיפה של המעביד בכל מקרה נאמדת בעשרות ומאות אלפי שקלים!

בשנת 2012 נכנס לתוקף החוק להגברת האכיפה בכל הקשור לזכויות העובדים במקום עבודתם.

החוק חל הן על מעבידים והן על מזמיני שירותים מקבלני משנה שאינם מבטיחים תנאי שכר בסיסיים לעובדים (ו/או לקבלני המשנה). החוק קובע כי למעביד/מזמין השירות אשר חתמו על הסכם כאמור, יש אחריות ישירה לאכיפה ושמירה על זכויות עובדים וקבלני המשנה גם אם מזמין השירות אינו המעסיק הישיר שלהם וצפויים לעמוד לדין פלילי.

לעניין שירותים מקבלני משנה, קובע החוק כי אחריות מזמין השירות תחול בענף השמירה והאבטחה, ניקיון, וההסעדה.

כדי לנסות ולצמצם את החשיפה אנו מציעים לכם לבצע ביקורת על מערך השכר והטיפול בנושא ניכויים משכר העובדים. הביקורת תערך על ידי רואה חשבון שהוא בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה.

משרדנו בעל תעודת בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה והרווחה.

לחברת עת רצון בע"מ ניסיון רב שנים בתחומי השכר בכלל, בהסכמים קיבוצים, ענפיים וכן בתחומי השכר לבתי מלון, חברות שמירה וכח אדם ורשתות מזון בפרט.

בודק שכר | בודק שכר מוסמך

למי דרושים שירותי שירותי בודק שכר ומה דוח בודק שכר כולל:

שירותי בודק שכר מוסמך רלוונטיים במקרים שבהם:

מעסיק נדרש לבצע ביקורת שכר פנים ארגונית על מנת, לוודא שהארגון עומד בדינים והחוקים ו\או בהתאם לצו הרחבה החלים על העסק .
המעסיק/מזמין שירות מבקש לקנות הגנה מפני עיצומים כספיים ותביעות בתחום דיני עבודה, אזרחיות ופליליות ומבקש לבחון את אופן הרישום, הפעילות והדיווח של העסק ומחלקת שכר.
מזמין שירות המעסיק עובדי קבלן והשירות מחברת הקבלן ניתן במהלך תקופה של מעל לשישה חודשים.
עקב ביקורת של משרד העבודה והרווחה אשר מצא ליקויים בתחום זכויות העובדים/קבלני משנה, נדרש המעסיק ו/או מזמין השירות לקבל אישור ודוח של בודק שכר כי הליקויים הוסרו.
במידה והליקויים לא יתוקנו על ידי המעסיק גם מזמין שירות שעובדי הקבלן מועסקים על ידו יהיה חשוף לקנסות גבוהים ולתביעה אזרחית ופלילית.

בודק שכר מוסמך

עסק בצמיחה צריך בודק שכר מוסמך לצידו

הוצאת השכר הינה אחת ההוצאות הגדולות בעסק, וניהול נכון של השכר יסייע לך ולחברה שלך לצמצם תשלומי מס עודפים, לתכנן את צמיחת החברה לאורך שנים ולצמצם טעויות בתלושי שכר (ותביעות עובדים בגין טעויות אילו) .

אנו נותנים שירותי שכר למאות עסקים – ואנו בטוחים שנוכל לסייע גם לך. אנו מתחייבים לתת לך כלקוח/ה את מלא תשומת הלב, להקפיד על הפרטים הקטנים ולהציע תועלת אמיתית לארגון שלך.

אז מה זו בדיקת שכר?

נושא תלושי המשכורת הוא לרוב מורכב מאוד ומרובה פרטים. בכדי להכינם יש צורך ברואה חשבון ו/או חשב שכר מומחה עם ידע נרחב בדיני העבודה, על מנת שתלוש המשכורת ייבנה באופן נכון ויעמוד בכל תנאי החוק. מעסיק שלא שילם לאחד מעובדיו (או יותר) את שכרו לפי החוק חשוף לקנסות כבדים מצד משרד הכלכלה, וכן לתביעות מצד עובדיו בבית הדין לעבודה, שיכולות להגיע לסדר גודל של עשרות ומאות אלפי שקלים ואף להביא לפשיטת רגל של המעסיק.

בנוסף, לא פעם שולח משרד הכלכלה מבקרים המגיעים במפתיע לעסקים שונים ועורכים בדיקה לתלושי השכר. 

מיהו בודק שכר ומה תפקידו?

כאמור, כיום הפכו תלושי השכר לדבר סבוך ומורכב, הנדרש לעמוד בחוקים רבים ולכלול פרטים מרובים. בודק השכר הוא אדם שהוכשר לבדיקת תלושי המשכורת של העובדים, על מנת לוודא כי התשלומים עומדים בתנאי החוק ובהתאם לצווים השונים וכי הם אכן מבוצעים בפועל.

חשוב לדעת כי רק אדם בעל רישיון לבדיקת שכר מטעם משרד העבודה יכול לבצע בדיקת שכר. לא כל יועץ מס או רואה חשבון יכולים לעשות זאת.

מה היתרונות בביצוע בדיקת שכר?

היתרונות הם רבים. העיקריים שבהם:

  1. יתרון בעת ביקורת משרד הכלכלה – כאשר בביקורת של משרד הכלכלה מוכיח המעסיק לעורך הביקורת כי הוכן עבורו דו"ח בדיקת שכר והוא אכן פעל לתיקון ליקויים שיתגלו, תיזקף עובדה זו לזכותו.
  1. ייעול תהליכים – בדיקות שכר רבות מעלות כשלים או פגמים שונים בהתנהגות הכלכלית של העסק, ועם גילויים ניתן לפעול על מנת לתקנם ולתרום לחיסכון הכספי של העסק.
  1. המעסיק מעורה בענייני שכר העובדים – ומתוקף כך גם יוכל לתקן פגמים ברגע שהם מתגלים וכן להיות מוכן באופן קבוע לביקורות שונות.

זה באמת כל כך מסובך להכין תלושי משכורת שעומדים בתנאי החוק?!

בפירוש כן. מעסיק נדרש לשלם לעובדיו על פי חוק עוד מספר רב של תשלומים: הפרשות לפנסיה, ימי מחלה, חופשות שנתיות ועוד. וכמאמר המשפט הידוע: "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש": גם אם טעיתם בשוגג, הנכם חשופים לתביעה או לקנסות מצד משרד הכלכלה, ועל כן חשוב לתת את כל כובד הדעת על הכנת תלושי המשכורת.

טעויות אנוש אמנם מתרחשות לעיתים, ולכן חשוב לוודא שהכנת תלושי המשכורת בעסק שלך מתבצעת באופן הטוב ביותר ולאתר את הטעויות באם הן קיימות. ישנם כשלים שונים ורבים שיכולים ליפול בתלושי המשכורת, כגון: עובד שקיבל שכר עבור 120 שעות עבודה למרות שעבד 140 שעות, עובד שלא חושבו לו שעות נוספות שעבד ועוד.

בדיקת שכר חיצונית – מדוע כדאי לערוך אותה?

מעסיק שחושש מהלשנות לרעה מצד עובדיו, או עסקים שחשופים יותר לביקורות מצד משרד הכלכלה, כגון עסקים בענפים של ניקיון, שמירה, מסעדנות , מוסכים, תעשייה ושירותים.

בדיקת שכר חיצונית תהיה כמעט תמיד יותר אובייקטיבית וללא ניגוד אינטרסים, כיוון שלא מדובר בחשב שכר מתוך העסק אלא מחוצה לו, כך שבדיקה כזו לא "תעגל פינות" או תעלים עין מפגמים כאלו ואחרים.

בנוסף, בדיקת שכר חיצונית לרוב יותר מפורטת, מקצועית, מקיפה ויסודית יותר.

יתרון שלישי, הוא מערכת היחסים בין העובדים, שלא פעם מונעת מעובדים לשאול קולגות לעבודה על מנת לקבל ידע נדרש. בודק חיצוני יכול להוות ערוץ מידע מועיל לעובדים שירגישו יותר בנוח להפנות אליו שאלות.

משרדנו בעל ניסיון רב בעריכת בדיקות שכר על ידי בודקי שכר מוסמכים. אם ברצונכם לערוך בדיקה מקיפה ויסודית של תלושי השכר, פנו אלינו ונשמח לסייע.