בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

ארבע דרכים לבחור רואה חשבון מומלץ

רוצים לשמוע עוד?

הדר
Woman working with papers in her office

מה הופך רואה חשבון כזה או אחר לטוב יותר? האם הניסיון? האם החיבור האישי ותחושת האמון? האם סוגי שירותים כאלה או אחרים שמסופקים על ידו? האם גם וגם וגם?

אין בעל עסק שתהיות שכאלו לא עוברות במוחו הלוך ושוב. אך לרואה החשבון שלכם יש מספר תכונות חשובות שאמורות להיות בו, כך שאין להתבסס רק על יכולת אחת. על כן חיפוש רואה חשבון מומלץ מתבסס על תחושת ביטחון ועל היכולת לקבל את מלוא השירותים הדרושים כמו: תכנון מס, ליווי פיננסי, קבלת דוח מעקב רבעוני ועוד.

ההמלצות לבחירת רואה חשבון:

  1. אל תסתפקו בהמלצה בלבד

אמא מכירה רואה חשבון אלוף שהוא הבן של גיסתו של דוד מהשיפוצים? נהדר. בדקו האם קיים לו אתר פעיל ומקצועי המכיל את כלל המידע והשירותים להם אתם זקוקים. כל המלצה על רואה חשבון שתבדקו בעצמכם לפני יצירת הקשר תפיק פרטים קטנים שאומרים המון.

  1. פנו רק למקצוענים

רואה חשבון מומלץ וטוב הוא רואה חשבון מנוסה, שמכיר גם את העבר החוקתי בתחומי המיסוי, הפיננסיים, שוק ההון וכו' ובעקבותיהם מודע גם לכל הרפורמות והעדכונים, התקנות החדשות וידע שיסייע לכם לקבל את מבוקשכם מתוך יחסי אמון והכרה באיכות עבודתו של אותו רואה חשבון.

  1. בדקו את השירות הניתן לכם

רואה החשבון יכול להיות מקצועי ביותר, אך כל עוד הוא איננו איש שירות מסור ואיכותי, אתם עלולים לחוש באי נוחות מולו ואף להביע פקפוק בפעולותיו. על כן, מומלץ לגשת לרואה חשבון שאתם חשים בנוח לשוחח אתו על התלבטויות או מהלכים שאתם מתכננים, אדם שמגיש לכם מידע שקוף ומהימן מתוך רצון לשרת אתכם נאמנה ולהפיק עבורכם את המיטב.

  1. נסיון

סביר כי משרד רואי חשבון ותיק ידע לתת ולשמור עליכם יותר מאשר משרד צעיר שזה לא מכבר פתח את שעריו.
למידע נוסף לחצו כאן
זקוקים לשירותיו של רואה חשבון? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד, התקשרו לטלפון: 03-5611891

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.