בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

עומדים לצאת לפנסיה? דעו את זכיותיכם, בצעו תכנון מס

רוצים לשמוע עוד?

הדר
Man doing economies 💵nominated💵

בקרוב תגיעו לגיל הפרישה ותתחילו לקבל קצבה חודשית שנגזרת מהחיסכון הפנסיוני. אך מה לגבי המס שאתם עתידים לשלם עליה? האם יש על כך שליטה? כיצד ניתן לצמצם את התשלום?

אמנם לדמי הפנסיה המשולמים כקצבת זקנה מצטרפת חובת תשלום ממס הכנסה, אך כמו כל חבות בתשלום, גם לזו יש הטבות, זיכויים וניכויים אפשריים, כך שביצוע ייעוץ מס בפרישה יכול לחסוך עבורכם הרבה, אפילו יותר משחשבתם.

מתחילים הרבה לפני הפרישה

באופן כללי, מומלץ להתחיל את תכנון הפרישה כחצי שנה קודם לכן. בתקופה הזו כדאי לבדוק את כלל הזכויות שמגיעות לכם על פי הסכם הפרישה ומה מגיע לכם במסגרת החוק, לבחון נקיטת צעדים אם דרושה מול חברת הביטוח, קבלת דמי פיצויים ופנייה ליועץ מס שקיבלתם עליו המלצה חמה. כדאי לדעת שסך גובה הפטור המקסימלי ממס פרישה עומד על 4,100 ₪, כך שמטרתכם היא להתקרב לתקרה זו, ככל שתוכלו.

גם למקבלים מענק פרישה ישנה זכאות לפטור ממס וניתן להחליט האם לקבל את הפטור על המענק או על הקצבה עצמה. באינטרנט ניתן למצוא מספר טבלאות המציגות את ההמלצה על קבלת הפטור בהתאם לסכום המענק, אך דבר זה איננו מחליף ייעוץ מס בפרישה שמותאם לצרכים האישיים של הפורש.

היות ופקודות מס הכנסה כוללות סעיפים רבים ושלל חוקים, מומלץ להיוועץ במומחה יועץ מס בפרישה, שיספק לכם נתונים מדויקים אודות יכולותיכם בקבלת פטור, ניכויי או זיכוי בתשלום המס ויסייע לכם להגיש את בקשות אלה לרשות המסים ביעילות רבה. היועץ יבחן מספר טכניקות אפשריות להפחתת המס, כאשר מטרתו היחידה היא להרוויח עבורכם סכום גדול ככל הניתן, אחת לחודש, מעתה ולנצח.

זקוקים לשירותיו של יועץ מס מקצועי, אמין ומנוסה? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים על תכנון הפרישה, תוך התייחסות לענייני המיסוי ולמידע נוסף בכל הקשור לתכנון נכון, פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני הפרישה וכל מה שהכרחי לדעת אותו בתקופה הזו, התקשרו לטלפון: 03-5611891

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.