בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

כללים לניהול תזרים מזומנים: 3 כללים לניהול תזרים מזומנים עסקי

Meeting of finance department

העסק שלכם מצפה לתוצאות – כספים מהלקוחות בתמורה למוצר או השירות. כסף זה משמש פעמים רבות להוצאות שוטפות מול ספקים שונים, אך פעמים רבות קורה מצב שבו אין די מזומנים כדי לייצר הזמנה חדשה לספק, דבר שעוצר את הצמיחה העסקית ומגביל אותה.

3 כללים עבור ניהול תזרים מזומנים לעסק שכל אחד חייב להכיר:

  1. עקבו אחר המזומן

אין לו למזלנו הטוב רגליים ואפשר להתחקות אחריו בקלות. דאגו לתעד אותו, לאסוף, להפקיד ולשמור את כל המידע לגביו, או לתת לרואה החשבון שלכם לבצע זאת במקצועיות יתרה.  המזומן מאפשר יכולות תכנון לטווחים ארוכים ולהיות נזיל וזמין עבור כל מטרה עסקית, גם אם לא קיימת אחת כזו השבוע או החודש. המזומן הזה תמיד נדרש בהפתעה.

  1. אל תצפצפו על הצפי

מה התחזית הפיננסית שלכם לרבעון הקרוב, אתם יודעים? אם לא, סביר להניח שאתם לא מנהלים כראוי את העסק ואין לכם מושג כיצד למקסם עלויות מול תועלת. שבו עם רואה החשבון שלכם וערכו צפי של כלל התקבולים והתשלומים לשנה הקרובה, דוחות ניהוליים, בקרה תקציבית ועוד.

  1. היו מודעים

בעיות של ניהול תזרים מזומנים בזמן אמת מונע באופן סטטיסטי קריסה עסקית. אפילו אסטרטגיית ניהול מול הבנק העסקי תאפשר לכם להיחלץ ממצבים בעיתיים כבר מהרגע הראשון, מבלי שתיחשפו אליהם מאוחר מידי ואפשרויותיכם בהצלת המצב יהיו מוגבלות הרבה יותר. לא, קריאה ועיון בדפי חשבון הבנק בלבד הם לא עדכון עצמי נכון. ניהול תזרים מזומנים בעסק שלכם צריך להתבצע באחריות ובקפדנות מפני שאין מקום לטעויות. יש לעדכן מידי יום את הנתונים, לבחון אותם ולזכור אותם למען הישרדותכם בשוק הקשה ממילא.

זקוקים לשירותיו של איש מקצוע לצורך ניהול נכון של תזרים המזומנים של העסק שלכם? חשוב לכם להתנהל כלכלית ואתם צריכים יד מכוונת ומקצועית? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. ליצירת קשר ולתיאום פגישה שבה תוכלו לקבל מענה לכל שאלותיכם, התקשרו לטלפון: 03-5611891

מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת הייעוץ העסקי שלנו:
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
תוכן עניינים
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
ביקורות מעולות
מקסים
הכל מדולר
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
ביקורות מעולות
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
ביקורות מעולות
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
ביקורות מעולות
שחף
הדיה בע"מ
5/5
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.