בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

לא רואים שקל מהעסק? הכירו את שיטת הייעוץ שתפתור את הבעיה

רוצים לשמוע עוד?

הדר
Desk work , paperwork , business strategy , planning & budgeting , finance & economy

רבים טועים וממהרים לקחת יועץ עסקי לצורך הגדלת רווחים ותכנון תזרים מזומנים יעיל. אך למעשה קיים הבדל רב בין הסתייעות בייעוץ עסקי, לבין זו המכונה ייעוץ פיננסי לחברות – מסגרת הייעוץ שתציל אתכם ממשברים או גירעונות, תחזה מהלכים כלכליים ותייצר עבורכם חוסן כלכלי ורווחים אישיים.

ייעוץ פיננסי, ייעוץ עסקי… מה בכלל ההבדל?

בעוד שייעוץ עסקי הוא שם כולל לתחומי ייעוץ רבים (ייעוץ אסטרטגי, ארגוני, כלכלי, מכירתי ועוד), הייעוץ הפיננסי נועד אך ורק לצורך ייצור של הגדלת שורת הרווח במסגרת ההכנסות וההוצאות השוטפות של העסק. היועץ העסקי יכול אמנם לנתח עבורכם מהלכים כלכליים כאלו ואחרים, אך לא תמיד מדובר בהתמחותו המקצועית ולרוב הוא בעל כובעים נוספים, כך שאין הוא מתאים לעסקים הזקוקים להכוונה כלכלית, ניהול תזרים מזומנים וצפי הכנסות תקופתי, הנוגעים לפן הכלכלי בלבד.

יועץ פיננסי הוא זה שידריך אותך כיצד להגדיל את רווחיך. הוא זה שישב וינהל משא ומתן מול הבנקים בניסיון להשיג פתרונות כלכליים אובים יותר. היועץ הפיננסי הוא זה שינתח עבורך פרויקטים ויקבע כדאיות וסדרי עדיפויות והוא זה שישיג עבורך מימון זול ובתנאים טובים.

אני רוצה להיעזר ביועץ פיננסי מעולה!

גם אם אתם פנתרי שיווק, אנשי שירות מעולים ותותחי מכירות, אין הדבר מבטיח לכם רווחה כלכלית. מומלץ לפנות לרואה חשבון מקצועי המציע שירותי ייעוץ כלכלי לחברות. רואה החשבון מתמצא בכל הסוגיות הכלכליות ויכול להעריך עבורכם את שווי החברה, יחידות רווח והפסד, לנהל מולכם את צפי ההכנסות ולתכנן יחד אתכם מהלכים כלכליים נכונים, שיגרמו לכם להמשיך בעיסוקכם, תוך יצירת רווחה כלכלית גדולה.
לייעוץ מקצועי לחצו כאן
מוצאים את עצמכם טועים לא אחת בכל הקשור לניהולו הכלכלי של העסק שלכם? חשוב לכם ללמוד כיצד לפעול ולהתנהל כלכלית נכון? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה והמקום שיספק לכם את הייעוץ המקצועי ביותר שלו אתם זקוקים. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד, התקשרו לטלפון: 03-5611891

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.