בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

ייעוץ עסקי – לכל סוגי העסקים ולכל סוגי המצבים

Savings, finances, economy and home budget

כל עסק מתמודד עם אתגרים רבים כמו השיווק העסקי ומורכבותו, שיתופי פעולה, מהלכים אסטרטגיים, ניהול ועוד. אלו הם הדברים הדורשים מבעל העסק בסופו של יום למידה מאפס והוא זקוק לייעוץ והכוונה בנושא על מנת שידע כיצד לפעול.

למי מתאים ייעוץ עסקיי?

גודל העסק כלל לא משנה – כל חברה לייעוץ עסקי תוכל להעניק לו חיזוקים, תסייע בהוצאה לפועל של חזונות ורעיונות ותעזור בהגשמת מטרותיו העסקיות. הרעיון מופנה לכל מי שמעוניין לצמוח ולגדול בתחום עיסוקו, עד הגעה להצלחה ושגשוג של ממש, תוך מתן כלים פרקטיים בנושא הפיננסי או השיווקי.

למי בתחום כדאי לפנות?

להבדיל מהשירות המסופק על ידי חברות ייעוץ עסקי, משרד רואי חשבון המעניק ייעוץ שכזה הוא וודאי משתלם הרבה יותר ללקוח. ראשית – ניתן לקבל את כלל שירותי הנהלת החשבונות, ניהול התזרים, המיסוי והייעוץ תחת אותה קורת גג ומבלי לחפש פרטנר אחר להתנהלות שוטפת. שנית – ההתמצאות הגדולה ברזי התקציבים והנתונים העסקיים שלכם כבר נתונה בידי רואה החשבון, כך שהוא יכול להעריך סיכונים, שווי, צפי של מהלכים וכו' תוך שימוש במידע רב שנאסף מתהליך בנוי שכבר עבר כברת דרך. תוכלו גם לקבל ייעוץ במצב שבו נקלעתם לקשיים בעסק. במצב זה, דרוש לכם יישום מהיר ומדויק של מהלכים אסטרטגיים שיגרמו להבראת העסק בזריזות יתרה.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם ואיך לנהל אותו נכון מבחינה כספית? יש לכם לא מעט שאלות בנושא וזקוקים לסיוע של גורם מקצועי ומוסמך? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לתיאום פגישה ולמידע נוסף על שירותי המשרד ועל כל מה שכרוך בייעוץ עסקי, התקשרו לטלפון: 03-5611891

מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת הייעוץ העסקי שלנו:
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
תוכן עניינים
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
ביקורות מעולות
מקסים
הכל מדולר
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
ביקורות מעולות
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
ביקורות מעולות
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
ביקורות מעולות
שחף
הדיה בע"מ
5/5
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.