בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

אבטחת מידע וביקורת ענ"א

רוצים לשמוע עוד?

הדר

ביקורת מערכות מידע 

האם מערכות המחשוב והתוכנות חשופות למעילות והונאות?

עד כמה מנהל או מבקר פנים / רו"ח יכול לסמוך על המידע שהוא מקבל מתוכנות המחשב של העסק?

האם המידע שמאוחסן במערכות המחשוב יכול לדלוף החוצה לגורמים זרים ?

למי יש גישה למערכות הללו שמחזיקות מידע יקר ורגיש כל כך ?

האם מערכות המחשוב תואמות את הדרישות הרגולטוריות להן הפירמה כפופה?

אלו מקצת השאלות שביקורת מערכות מידע אמורה לענות עליהן.

עמוד השדרה של עיקר העסקים והארגונים הפועלים היום הוא המחשוב ומערכות המידע. לא אחת אנו שומעים על מתקפות סייבר שבמקרה הקל מסתיימות בתשלום כופר ובמקרים הקשים מסתיימות תוך גניבת בסיסי הנתונים של הארגון, השמדת כל המידע העסקי ושיתוק הארגון או ביצוע פעולות כוזבות ומעילות מתוחכמות. מומחי הסייבר של חברתנו הינם בעלי ניסיון רב שנים במתן שירותים לגופים עסקיים  גדולים בעלי ניסיון מעשי ומעמיק במערכות טכנולוגיות מורכבות, הבנה מעמיקה של מרחב הסייבר, הקבוצות הפועלות בו, האיומים, הסיכונים והאתגרים העומדים בפני ארגונים בהיבטים אלו. אנו עוסקים גם באריכטקטורה ויישום  פתרונות אבטחת מידע וסייבר מתקדמים בכל הרבדים, לרבות תקשורת, מערכות הפעלה, בסיסי נתונים, אפליקציות, וכן סביבת הענן וההתקנים הניידים

תחום אבטחת המידע וההתגוננות מפני איומי סייבר הפך להיות קריטי לעסקים בשנים האחרונות. ככל שמערכות המחשוב משתלטות יותר על חיינו ועל העסק שלנו כך אנו חשופים יותר לפרצות ואיומים מבית ומחוץ. לכל עסק חשוב שמידע לא יזלוג למתחרים ולגורמים עויינים.

ביקורת ענ"א תזהה כשלים במערכות המחשוב של העסק שלך, אפשרויות לזליגת מידע למתחרים ולגורמים עויינים, ותצמצם אפשרויות למעילות וגניבות באמצעות מערכת המחשוב. מומחי אבטחת המידע שלנו יבדקו בכלים ממוחשבים ואחרים, ימפו עבורך את הפרצות בעסק שלך ויתנו לך כלים כיצד להתגונן.

בין היתר אנו מטפלים בנושאים הבאים:

  • בדיקות תוכנה QA
  • ביקורת ואבטחת מידע
  • ניהול סיכונים במערכות ERP
  • ניהול מערכות מידע ע"י מנהלי מערכות מידע וסיסטם מנוסים

עוד לפני משבר הקורונה, ארגונים החלו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולאתגרים והסיכונים הארגוניים המגיעים יחד עימם. הסביבה העסקית המורכבת הזו חושפת את הארגון לסיכונים עסקיים וטכנולוגיים בכל הקשור לפעילותו השוטפת ולמידע השמור אצלו.

כאמור מערכות המידע הן אחד המשאבים החיוניים ביותר בארגון. האיומים עליהן רבים ומגוונים, ולפיכך, הגנתן ואבטחתן היא הכרחית. על מנת לבדוק את המערכת ולוודא שהיא אמינה ותקינה מבצע רואה החשבון או מבקר פנים מספר בדיקות עד כמה הנתונים אליהם הוא נחשף אכן נכונים. בדיקות אלו כוללות:

  • בחינת אמינות המידע הממוחשב – בחינת אופן הזנת הקלט, בקרות גישה, הרשאות, אמצעי אבטחת מידע ועוד.
  • בדיקת אפקטיביות הבקרות – מהו אופן המניעה והגילוי של פעולות חריגות (לרבות מעילות, הונאות וזליגת נתונים), בחינת נתיב ביקורת, תיעוד, גיבוי, הפרדת תפקידים ועוד.
  • בדיקת תחזוקת המערכת – עד כמה מערך השמירה על החומרה והתוכנה איתן ויעיל.
  • בחינת ארכיטקטורה אפליקטיבית ותשתיתית.
  • בחינת תצורת מאגרי מידע.
  • בחינת תצורת ניהול המשתמשים והרשאות.
  • בחינת תצורת עדכונים.
  • בחינת שימוש במנגנוני הפצה.

צוות המשרד משלב ידע וניסיון רב שנים בתחומי הביקורת בשילוב מומחיות בתחום מערכות המידע. מחלקת ביקורת מערכות מידע מעניקה שירותים הקשורים לבקרות הרלוונטיות לתהליכי הדיווח הכספי, לרבות תהליכים עסקיים פיננסיים, בקרות על ניהול מערך המחשוב, בחינת הבקרות הפנימיות של מערכות המידע, בחינת אמינות, דיוק ושלמות הנתונים, בחינת אבטחת המערכות, מידת אפקטיביות ויעילות התהליכים בסביבת המערכות ובחינת תהליכי פיתוח ותחזוקת המערכות מול דרישות המשתמש.

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.