חברת עת רצון בע"מ נמנית על קבוצת "בן – שמואל רואי חשבון" ועוסקת במתן שירותי Back Office וליווי כלכלי פיננסי לעסקים.

צוות החברה כולל מומחים בתחומי המחשוב והפיננסים, בעלי ניסיון רב בליווי וטיפול בחברות וארגונים גדולים.

רבים רוכשים ביטוחים פנסיוניים מבלי באמת להבין מה הם נותנים ומה העדיפות שלהם, אם קיימת , לעומת ביטוחים פנסיוניים אחרים. כך אנו משלמים במשך שנים לביטוח פנסיוני מבלי לדעת בדיוק מהן הזכויות שנצברות לנו והאם הכסף שאנו משלמים מדי חודש לא משולם בחלקו לריק.

אמנם קיימים סוכני ביטוח וגופים אחרים אשר יבדקו עבורך את פוליסות הביטוח שלך אולם לרוב מדובר בגופים התלויים בחברות הביטוח אשר מקבלים עמלות מחברות הביטוח. מומחי הביטוח הפנסיוני שלנו יבדקו את פוליסות הביטוח שלכם ויתנויעוץ בלתי תלוי בדבר הביטוח הפנסיוני שלכם.

בין היתר נענה לכם על השאלות הבאות:

  • האם הפוליסה מתאימה לצרכיכם הפנסיוניים ?
  • נבדוק שכל התשלומים ששילמתם נרשמו על שמכם.
  • האם העמלות שאתם משלמים לא גבוהות מידי ?
  • מה יישאר לכם לפנסיה והאם ניתן לשפר זאת.

שירותי Back Office לשוק ההון

האם אתם לא משלמים עמלות מיותרות בגין מסחר בניירות ערך?
האם התוצאות העסקיות המוצגות על ידי הברוקר נכונות ?

משנת 1994 אנו מטפלים במאות סוחרים, בתי השקעות וגופים גדולים המחזיקים תיקי ניירות ערך בהיקפים גדולים. בזכות זאת צברנו ניסיון רב במתן שירותי Back Office ופתרונות מיסוי.

השירותים מיועדים לסוחרים בשוק ההון ולגופים המנהלים תיקי ניירות ערך בהיקפים גדולים.

אנו נתפעל עבורך (במשרדך או במשרדנו) תוכנות כדוגמת "דנאל או "פריים" במקצועיות.

בסוף כל חודש נפיק עבורך סדרה של דוחות לצורך מעקב ובקרה של התיק לרבות:

דוחות ניהוליים: דוחות מפורטים של מצבת ההשקעות החל מחשבון בנק בודד ועד לריכוז של מספר חשבונות. דוחות לוועדת השקעות לדוגמא – עמידה ובקרה של מדיניות ההשקעות של החברה, דוחות תשואה לאפיק ולנייר, בקרת עמלות, איתור טעויות ועוד.

דוחות חשבונאים: דוחות רווח והפסד, קובץ של פקודות יומן לכל תוכנת הנהלת חשבונות, דוחות שונים לרו"ח החיצוני של החברה.

דוחות למס: לרבות בדיקת טפסי 867 מהבנקים (שכידוע חלקם הגדול – שגוי).

בדרך זו משיג הלקוח יתרונות רבים ובמיוחד

  • בקרה מלאה על הפעולות המבוצעות בתיק ניירות הערך.
  • חסכון גדול בעלויות – רכישה ותפעול התוכנה שלא באמצעות Outsourcing(מיקור חוץ) יקר וגורר עלויות נוספות גבוהות. תפעול דרכנו יהיה זול משמעותית.
  • רמה מקצועית גבוהה המושגת בזכות ניסיוננו הרב ושילובם של רואי חשבון ומפעילי התוכנות.
  • אי תלות בעובד זה או אחר.
  • חיסכון במס- הלקוח מקבל ייעוץ במיסוי שוק ההון.
  • מניעת טעויות והסתמכות על מידע שגוי.

טלפון אחד אלינו ונחסוך לך זמן ובירוקרטיה מול מס הכנסה וביטוח לאומי!

כיום ל 90% מהשכירים בישראל המשלמים מס הכנסה, מגיעים החזרי מס בממוצע של 12,000 ש"ח !!

בדוק האם הנך עונה על אחת מהשאלות

  • האם הנך שכיר/ה ומרוויח/ה לפחות 6,000 ₪ נטו בחודש?
  • האם סיימת לימודים אקדמאיים?
  • האם החלפת מקום עבודה?
  • האם השתחררת לאחרונה משירות צבאי סדיר?
  • האם הנך תורם/ת למוסדות ציבור?
  • האם הנך מפקיד/ה כסף לביטוח חיים פרטי?
  • האם הנך פעיל/ה בשוק ההון ובבורסה?
  • האם הנך גרוש ומשלם מזונות?
  • האם קיבלת דמי לידה בשנה האחרונה?

יועצי מס מהמומחים בשוק יערכו בדיקות מקצועיות ואמינות כדי שתקבלו את כל הכסף המגיע לכם. לא קיבלת – לא שילמת!

חברתנו החזירה עד היום מאות אלפי שקלים ממס הכנסה.
בואו לממש את זכויותיכם המגיעות לכם על פי חוק!

חברה או יחיד יתרונות וחסרונות

בהתאם לחוקי המס הקיימים בשנת 2015 מקום שבו בעל המניות מרוויח מעל ל 350,000 ₪ בשנה ויכול להשאיר את רווחיו בחברה, קיימת סבירות גבוהה יותר כי כדאי לו לפתוח חברה. להלן נפרט "על קצה המזלג" את היתרונות והחסרונות בפתיחת חברה:

יתרונות:

  • ישות משפטית נפרדת
  • הגנה מפני סנקציות משפטיות ואחרות
  • דחייה ולעיתים אף חיסכון במס
  • מעקב טוב יותר אחר התקבולים , התשלומים החייבים והזכאים
  • אפשרות טובה יותר לאיתור מעילות וטעויות בחשבונות הבנק

חסרונות:

  • עלות גבוהה יותר – אגרת רשם שנתית של כ 1300 ₪ לרוב , תשלום גבוהה יותר לניהול ספרי הנהלת החשבונות והביקורת

מובן שבכל מקרה יש להתייעץ עם רואה חשבון בטרם ביצוע הפעולה

טיפול אצל רשם החברות

מעוניין לפתוח חברה ? נצברו לחברה בבעלותך חובות לרשם החברות ? נשמח להעמיד לרשותך את ניסיוננו הרב בטיפול בתהליכים אצל רשם החברות. השירות הוא מהיר, יעיל ובעלויות נמוכות במיוחד. נעניק לך גם ייעוץ מקצועי ע"י עורכי דין או רואי חשבון כדי לוודא כי הפעולה בה אתה נוקט נכונה ומתאימה לעסק שלך.

בין היתר אנו מטפלים בנושאים הבאים:

  • פתיחת חברה תוך יום ברשם החברות בעלויות זולות במיוחד.
  • פתיחת תיקים בכל אגפי המיסים
  • קבלת "פטור מניכוי מס במקור"
  • ביטול חובות אגרה שנתית
  • פירוק חברות
  • שינוי שם, העברת מניות וכד'.

מנהלת החשבונות נמצאת בחופשת לידה? החשב עזב בפתאומיות? צריך מנהל/ת חשבונות ליומיים בשבוע?

אנו נציב במשרדך אנשי מקצוע בתחומי החשבונאות בעלי ניסיון רב לתקופה קצרה או ארוכה

כך תשיג רמה גבוהה של מקצועיות בעלות נמוכה יחסית.

שירותי בודק שכר מוסמך

גופים רבים מחויבים לפי חוק בבדיקת תנאי ההעסקה של עובדיהם ובקבלת אישור על ידי גורם מקצועי.
בודק שכר מוסמך ומנוסה ממשרדנו יבקר את תנאי העבודה של עובדיכם ויעניק אישור תקף למוסדכם.
במקרה הצורך נדע גם לתת יעוץ לתיקון ליקויים במידה וקיימים.

לרוב, מכירת נכסי מקרקעין מתבצעת באמצעות עורכי דין ולכן ישנם מקרים רבים בהם לא מנוצלות כל האפשרויות הקיימות בחוק לחיסכון במס.
אנשי מקצוע מטעמנו יבדקו את שומות מס השבח שהוצאו לכם על ידי ויציעו אפשרויות לחיסכון במס.
מניסיון, בדיקה שכזו עשויה לעיתים ניתן להניב חיסכון של עשרות ואף מאות אלפי ₪.

שינוי גודל גופנים