בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב

בעלי עסק? כך תדעו כמה החברה שלכם שווה:

רוצים לשמוע עוד?

הדר
Business economy growth prediction graph

אתם עובדים קשה סביב השעון ורוצים לקבל מהעסק שלכם גם תחושת סיפוק, גם תחושת ערכיות וגם תזרים מזומנים גבוה והצלחה כלכלית. מה שמביא אתכם לבדוק כעת – כמה העסק שווה?

כאשר מדובר על הערכת שווי חברה, לא מתייחסים לכמה היא פופולרית במשק, אלא בכמה כסף היא נמדדת. מדוע? כדי לסקור את פוטנציאל השוק במסגרת השירות והמוצרים שאתם מספקים, כדי להכין תכניות עסקיות למען ביצוע מטרות שונות בעתיד הרחוק או הקרוב, בניית חוות דעת שתוכל להיות מוגשת לרשויות במצבי סכסוך או תביעות שונות חלילה וגם בדיקת נאותות כלכלית שבוחנת סיכונים עסקיים או פיננסיים, הערכת שווי של עסקה ואיתור איומים אסטרטגיים.

מדידת הערכת שווי חברות מתבצעת פעמים רבות גם כאשר שוקל בעל החברה פרישה, מכירת אחוזים, השקעה באינטרסים מסוימים ועוד. אם לא ימצא שווי הביזנס בידי בעל החברה, הוא יסתכן בעסקה זולה שהייתה יכולה להניב לו הרבה יותר, אם רק היה יודע כמה החברה שלו באמת שווה.

איך זה נעשה בפועל

אז, כיצד מתבצעת הערכת שווי של חברה?

מבחינה מספרית, כל עסק קיים שווה לסך הכנסותיו. חלק מהכנסות אלה מתקיימות היום וחלקן יתקיימו בעוד כמה שנים. וכאן נכנס לפעולה ה'היוון', כלומר, המרת צפי השווי העתידי להכנסות שהיו מתרחשות כיום, נוסף על הקיים. נוסחאות ונתונים שהומצאו לשם כך ותוכלו להיעזר בהם באמצעות רואה החשבון שלכם, יבחנו את ביצועי העסק ורווחיו עבור כל שנה בנפרד ויציגו לכם את הנתונים. ירידת ערך פירושה סיכון גבוה ועליית ערך פירושה "אור ירוק" לביצוע מהלכים עסקיים. ניתן לבצע הערכת שוי חברה בכל עת כדי לבדוק אפשרות להשקעות, רכישות, מיזוגי חברות או פיצול חברות, בדיקת כדאיות ועוד.

מעוניינים בהערכת שווי חברה ומחפשים כתובת מנוסה ומקצועית, שתוכל לספק לכם את המידע הזה? משרד רואי החשבון בן-שמואל, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. ליצירת קשר ולתיאום פגישה במסגרתה תקבלו את התשובות לכל השאלות ולמידע נוסף התקשרו לטלפון: 03-5611891

תוכן עניינים
צרו קשר עימנו
בן שמואל | משרד רואי חשבון בתל אביב | רואה חשבון תל אביב | רואה חשבון בתל אביב
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
התחלת התהליך ואיסוף נתונים
ביצוע סימולציה עם מומחה
ביצוע סימולציה עם מומחה
מעבר מקיף על כל הנתונים
מעבר מקיף על כל הנתונים
קבלת הצעה משתלמת
קבלת הצעה משתלמת
מה אומרים עלינו?
אני עובד מול עשרות, אם לא מאות ספקים, יועצים וחברות ליווי - השירות שקיבלתי מעת רצון בע"מ התעלה הרבה מעל למצופה, והרבה מעל למה שאני נתקלתי בו ביום יום .
מקסים
הכל מדולר
5/5
מקצוענים! לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם!
אליאור
תל אביב
5/5
החבר'ה מעת רצון בע"מ מקצוענים אמיתיים. כל מילה נוספת מיותרת - ממליץ בחום.
אביעד
לוי-אטינגר-נקדימון עו"ד
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה
רעננה
5/5
הצוות, בראשות שי - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות.
שחף
הדיה בע"מ
5/5
יש לכם שאלה? נשמח לסייע
כמות העובדים: *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "עת רצון בע"מ", "קבוצת בן שמואל רואי חשבון" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לבן שמואל רואי חשבון לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.